Glädjebesked hela dagen!

Idag har varit en alldeles underbar dag. Allt har glidit runt på räkmackor.

Vi fick reda på att säljaren godtar vårat sista bud, men han vill tänka tills på måndag då det har kommit ytterligare en spekulant. Men just nu känns det som att ingen bjuder över oss då vi redan har lagt ett överpris.

Min kusin va inne på jobbet idag och beställde lite grejer till hennes lilla bebis som kommer i juni. Och från en bulle i ugnen till en annan, underbara fina Leca ska ha en bebis!!!! Va glad jag blev när jag läste det. (www.lenacarin.angslycke.se) Hon kommer bli den underbaraste finaste mamma som finns! Grattis till dig och din gubbe/man =) Btw Leca, vistte du att Andrea som jobbade på B-H ska ha barn i maj?!
Sen pratade jag med Malin och hon släpper bomben som jag har väntat på hur länge som helst! Hon ska flytta hem till Skövde!!!!! JAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!! Nu kan jag åka och hälsa på henne hur mycket som helst.  

Jag är SÅ lycklig idag!

Kommentarer
Postat av: Mia

Oj oj oj... babyboom!!!

När får man höra att Lina ska skaffa en liten då? =)

Det är bra att kolla din blogg för Malin skriver ju inget på sin längre! Tyckte allt hon kunde flyttat till Jönköping. Men Skövde får väl duga då... haha =) Det blir ju great =)

Puss på dig gumman!

2009-03-06 @ 10:12:40
URL: http://tuggis.blogspot.com
Postat av: leca

MMEENN vad du gläder mig Lina! Tack så hjärtans mycket för dina fina ord. Blir helt rörd.

Å vad gäller Andrea så hade jag ingen aning om det, men så skoj att höra. Skall till baby-hörnan imorrn å beställa vagn. Hurra! Hurra!

Å Hurra i massor för ert hus. Helt galet underbart.

Puss å kärlek i massor

2009-03-06 @ 13:59:09
URL: http://lenacarin.angslycke.se
Postat av: Mia

Fick ni huset????? =)

2009-03-09 @ 08:57:49
URL: http://tuggis.blogspot.com
Postat av: Leca

Lina, såå kul att träffa dig i lördags. Var i ett lyckorus hela lördagen efter mitt besök hos er. Är så spänd på om ni får ert hus...har han accepterat budet? Vi kollade på västra bodarnev. 8 igår å ska ge oss ho i en budgivning nu med alldeles för många medbudare. Puss å kram

2009-03-09 @ 09:53:30
URL: http://lenacarin.angslycke.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0