Huskris

Nu är allt väldigt annorlunda. Lisa är i Italien och det är lixom inte samma jobb man går till på morgonen. Den där extra glädjen är borta. Jag hoppas verkligen att hon inte blir kvar där nere!!!

Ang. huset så får ni sluta vara glada för våran skull en stund. I helgen vände allt. Tydligen så är det andra paret intresserade, så vi har väntat sedan i måndags på att de ska skaffa sig ett lånelöfte. Inget har hänt än så länge vilket kan vara ett gott tecken. Men mäklaren är nu rädda för oss och hör endast av sig via SMS *haha* Men vad ska man göra? Vi är inne på våran 4:e vecka med det här huset, snart får det vara nog!
Nästa vecka ska jag iväg och titta på två andra hus som ligger i samma område, fast med billigare utgångspris. Tyvärr inte lika vackra =(

Jag har varit i sthlm i två dagar och hälsat på brunbrännda Malin =) Det borde jag göra mera. Det är så skönt att komma bort lite, även om det bara är två dagarn. Man känner sig lite extra utvilad.

Nu ska jag sova och försöka tänka på något annat än hus.


Oj, jag glömde nästan. Gå in på hemnet och titta på våran lägenhet.... Står under Östra Centrum/Bagaregården Ånäsvägen 16B

Kommentarer
Postat av: Leca

Stackars stackars er! Himla huskrisskit! Å himla sega motbjudare. Hoppas innerligt att nåt bra händer snart så att den här tråkiga historien når sitt slut. Hoppas att ni, som vi, snarast får fira ett husköp. Vi skriver kontrakt på söndag!! Helt galet! Västra bodarnev. 8. Kämpa på Lina, snart är ni säkerligen lyckliga husägare. Stor kram leca

2009-03-13 @ 09:29:39
URL: http://lenacarin.angslycke.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0