PANiiiiK

Jag vet inte om det r medicinerna som gör mig "sjukare" eller om det är så här jag har mått hela tiden, men idag har jag haft hjärtklappning och kraftigt blodtrycksfall två gånger. Första kom jävligt olägligt på spårvagnen.... Jag var bara tvungen att gå av NU helst om det gick. Jag började tänka på alla som berättat om panikångest attacker och om ett X som fick panikattack på bussen och gick hem från backaplan och aldeig mer åkte buss på typ 2 år..."Helvete jag har ju strumpbyxor på mig, jag vill inte gå hem, jag kommer frysa ihjäl! Och jag gillar ju att åka spårvagn, det är en ur-göteborgstradition" va det första jag tänkte. Folk kommer ju tycka jag e weird om jag inte åker spårvagn mer. Så jag satte mig igen och lät allt skölja över mig, skit samma om jag behövde spy, killen bredvid hade en stor väska med sig, jag spyr i den. Och sen kom hjärtklappningarna följt av tunnelseendet och lite likblek fejja. Så jag bestämde ganska snabbt att JAG MÅSTE AV!!!!!!!!!!! Självklart är det spårvägsarbete framför och vi blir ståendes innan Valand........

Jag kliver av vid Vasaplatsen med den största klumpen i halsen och det djupaste andetaget möter frisk luft.

Sen sitter jag i soffan och mumsar på kladdkaka och tittar på TV så kommer skiten igen. Illamående darrningar och denna förbannade hjärtklappning. Så nu ligger jag i sängen och försöker tränga bort allt som har med hjärtan, sköldkörtlar och spyor att göra. Hoppas 6 dar går fort och jag blir frisk....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0