Två kockar

Vi står och trängs i köket, båda bakar. Edin en oppnedkake (hur god som hellst) och jag gör en matpaj vi ska äta ikväll.  Jag har jobbat idag och är hur trött som helst efter helgen. Vi har haft massor att göra, massa gravida kunder som bara ska ha saker NU!
Igår va vi hemma hos kusinen och tittade på melodifestivalen på deras nya TV. Deras JÄTTE gigantiska TV. *haha* Allt blir så konstigt när man är van vid deras 32" lilla tjock TV till att helt plötsligt stirra in i en 42" platt TV. Men vi såg ju allt som hände =) Jag röstade på Uggla 6 gånger, men det hjälpte inte. Och JA, kalla mig galen  men jag tyckte faktiskt om låten. Det blir lixom lite personligt och mer inlevelsefullt med den låten.

Nästa vecka är Edin ute ett par dagar och jobbar, och jag ska också jobba. Är endast ledig tisdag och då blir det husvisning och städning. Vi ska ha visning på våran lägenhet på fredag. *spännande*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0