Måndag och ny vecka

Det har gått ett par dagar sedan jag bloggade. Jag har inte haft tid helt enkelt. Det är flytt flytt flytt i huvet just nu. Man går och småpackar och städar lite här och där hela tiden. Tar aldrig slut känns det som. Jag har fyllt 9 flyttlådor redan och när jag vänder och vrider på mig ser man ingen skillnad. När ska prylarna ta slut? det värsta av allt är att jag är väldigt hård mot mig själv och slänger väldigt mycket som jag inte använt på ett tag, men ändå växer flyttlåde-berget.

Idag har jag haft en städdag. Millimeter för millimeter har jag skrubbat med trasa. Jag har tillochmed köpt snygga städhandskar i rosa och orange för att göra det lite roligare. *haha*

På lördag är det fest i Alingsås. Lina fyller 25 *jippi* Så det ser jag verkligen fram emot. Sen på söndag ska jag hem till Skövde och vara hundvakt åt pappas nya vovve Fabbe =)  Det ska bli super skoj!

Och Maria, grillkväll kommer det bli =) Massa grillkvällar =)

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag gillar det jag läser =) =)

Hälsa Grattis till Lina =)

2009-05-27 @ 10:08:05
URL: http://tuggis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0