Jag blir upprörd

Jag blir så sur. Idag har jag tänkt på saker som gjort mig upprörd. En av de tankarna är Malo Von Siwertz och programet "Efter 10" på TV4. Jag blir så trött på det programet! Har ni tänkt på vilka värdelösa ämnen man tar upp varje vecka?! Stamceller, sockerberoende och bloggar. Va faan är det nått jävla i-lands program eller? Och Malo, hon tar ju priset, har ni sett hur arogant hon är mot sina gäster. Pratar i mun och ser helt j***a drogad ut när hon pratar med dem. Sen låter det ju som om man har korsat henne med E-types sångröst med häxan Pomperipossa. Ähh....lägg ner skiten, dom sänder ju bara repriser ändå.
Sen ORKAR jag bara inte med förkväll på TV4. HALLÅ!!! Fattar programledningen i TV4 nada eller? Om nu förkväll floppade så förra året behöver man väl för *biiip* inte göra samma sak igen!? Da Silva är jätte bra (tills jag fick höra att hon tydligen va "lite bättre än alla andra") hon tanten....vad hon nu heter - måste ni styla hennes hår så att det ser helt glest ut eller??? Och stackars Yvonne, hjälp! Underbar människa som låter som ett nykastrerat marsvin. Stäng ned skiten!

Och vad har hänt med ICA reklamen denna veckan? Vart är ICA-Stig och Jerry? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0