Sprutan är tagen

Yes, efter många försenade försök har jag äntligen fått ta min spruta! Men det va på håret att jag fick den. Först fanns det inga parkeringar och när det spöregnar har man ingen lust att gå en kilometer. Sen när jag äntligen fick komma in (väntat en timme) så nämnde jag att jag var gravid. Och sköterskan påtalar att de absolut inte vaccinerade gravida, det skulle MVC ta hand om. Då var jag nära på att spricka! Jag har inte tid att gå till MVC på torsdagar mellan 8-9 på morgonen, jag jobbar, jag vill göra det på min lediga dag. Så tillslut fick jag sprutan och nu är jag sjuk. Feber och huvudvärk, så jag fick vara hemma från jobbet idag. Men imorgon är det nya tag! Och då kommer också älsklingen hem. Han har varit borta sedan i måndags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0