Ajajajaja

Har sovit NADA inatt. Visdomstanden i underkäken som spökar igen. Så jag fick en akuttid på folktandvården idag. Kom dit och sen hände inget mer..... De gick och ropade upp en "Julia" i en halvtimme men jag fick aldrig komma in. Så jag gick tillbaka till receptionen och receptionisten utropar "Men där är du ju Julia, dom letar efter dig" Ööööhhhhh...... Tydligen har det blivit fel. Så som plåster på såren behövde jag inte betala nått =) Snällt va! Men tanden sitter kvar, den tas ut nästa år. Förhoppningsvis slipper jag operera ut den, men det såg inte ljust ut. Har proppat i mig alvedon och det funkar hur bra som helst. I morses va jag livrädd att jag skulle bli sängliggande och tjurig över värk i käken i flera dagar. Men det här verkar ju gå som på en dans! Halleluja för smärtstillande!

Personalfest ikväll som jag tyvärr hoppas.... Alvedon och party är ingen bra kombo....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0