Förra överskriften var väldigt fyndig, sen krasha internet

Ååååååååååååååååååååå jag hade skrivit ett jättelång och bra inlägg om Idol och att det va bra att Camilla åkte ut, men sen dog internet skiten och jag får börja om. Denna gång får ni den korta versionen:

Bra, äntligen åkte Camilla ut. Vad tror man när man får en plats i världens största musiktävling och börjar slakta låtarna och inte bara gör det en gång....utan TVÅ!?! Sen är jag skitsur över att alla tjatar om att i år är det bästa startfältet någonsin. NEJ det är det inte, det är det sämsta! De sjunger ju för faan falskt och mummlar. Det enda som va bra med camilla va att hon iaf sjöng bra och va glad!

BLÄ för idol


Och BLÄ för min stavning. Jag har rättat denna text 100 ggr nu? Vad har hänt i min hjärna? Lina...blir man sån här?

Kommentarer
Postat av: Lina

japp det blir man :-D

det går bara utför....;-)

2009-10-17 @ 13:58:23
Postat av: Mia "Miss Marilyn"

Oh... du kanske är gravid??

Då blir man fluffig i hjärnan =)

2009-10-18 @ 19:08:34
URL: http://tuggis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0