Google

Jag besöker google typ 5-7ggr varje gång jag går ut på internet. Jag kan inte leva utan googel. All min information hämtar jag därifrån. Wikipedia är för töntar, saker som står där är ju inte alltid sant, så jag googlar mig fram. Jag älskar att man kan söka på bilder. Ibland skriver jag bara in ordet "brun" och fram kommer massa coola bruna bilder *hehe* Skriver man "rosa" kommer bilder på godis och klubbor, då kan ni tänka er vad som kommer när man skriver brun...
Det va inte allt för länge sedan jag fatta varför sajten heter google. Ni vet kikare, fast på engelska. Och då vill jag bara säga att jag (och säkert en massa andra svenskar) säger fel!!! Jag säger googel typ så här: Goooogel (på bonna dialekt) när man iställer borde uttala det goggel (fast inte jätte massa betoning på G) Fattar ni? Det är befriande när man fattar =)

Jag är smart jag är smart jag är smart...........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0