Nytt pris =)

Vi fick vårat hus omvärderat häromdagen. Vi har inte fått den slutgiltiga siffran, men det har stigit minst 300.000 sedan vi flyttade in! Allt renoveringsslit har gett resultat kan man säga!

Jag har jobbat väldigt mycket i en vecka nu, så dessa tre lediga dagar jag har framför mig är välbehövda! Idag fick jag reda på att jag ska få gå på presentinslagningskurs i november. Låter jätte kul. Så till jul kommer alla se vilka mina julklappar är!

På lördag är det 30 års fest som gäller! Och inte att glömma bowlingen på dan tillsammans med Hannah och Hilma. Man får passa sig, Hannah är tydligen riktigt grymm på bowling. Tydligen slår hon sin mamma i detta =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0