Perfektionism

Jag besöker två bloggar ganska ofta och det är decor8 och desiretoinspite.net De är underbara på alla sätt och vis för man får en massa inspiration, men idag slog det mig att det också är en perfektionists våta dröm. Allt är SÅ perfekt. Allt ska matcha, allt ska göras för hand. Gärna ska man ha ett stort ljust hus med massa tid över att sitta hemma med lite handcraft. Dessutom ska man ha tid att baka en underbart perfekt paj också. Deras idoler är Martha Stewart och det säger väl lite... Har ni sett ett program med henne nångång? Hon är som en perfekt robot som kan göra små dekorationer av allt och lagar underbar mat. Stek och gås varje dag!
Usch.... jag är glad att vi precis fått el i hela undervåningen och att jag klarade av att tända i spisen alldeles själv! 

Imorgon väntar jobb efter tre dagars ledighet som jag inte har gjort nått på =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0