Söndagsuppdatering

Jag gör ett mega snabbt inlägg här i bloggen, för vi ska strax iväg för att hämta ett vitrinskåp som vi äntligen har köpt. Det är skitfult ust nu i furu, men ska under dagen målas vitt. Jag tänkte också försöka hinna med ett litet sommarkollage av allt vi har hunnit med här i huset. Det är ganska mycket faktiskt. Så det kommer säkert senare ikväll.
Igår hade vi en riktig hemmafixardag. Edin gick igenom alla elsladdar i köket och satte upp lite lister medans jag sydde gardiner till vardagsrummet. Känns skönt att vara ledig en hel helg så man hinner fixa sånna här småsaker. Jag tar ju gärna inte för mig det när jag är ensam här hemma.

Nu måste vi åka.....ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0