Va faan gjorde jag innan?

I ärlighetens namn..... Jag undrar va faan jag gjorde när vi hade lägenhet? Jag har nu varit ledig i två dgar och jobbat hela tiden. Den här gången var det trädgårdens tur. Mamma har varit här nere och hjälp mig. Hon hade med sig en massa spännande blommor som vi har satt i rabatterna. Jag har satt lökar och Edin har klippt gräset idag. Och det tar sin lilla tid kan jag lova. Jag har upptäckt en ny leksak som vi har.....trimmern! Hur kul som helst. Nu finns inget kvar i trädgården att trimmra (eller hur det nu stavas)

Imorgon väntar det vanliga jobbet, och det är lite skönt faktiskt. Så huset och trädgården får vila lite. Jag har nu bestämt vilken tapet som kommer få flytta in i vardagsrum nr 2. En tapet från Morris & co


"tulip" av Morris & co


Kommentarer
Postat av: Mia

Oh vilken fin tapet!! Ni är så grymt duktiga!!! =)

2009-09-11 @ 10:24:51
URL: http://tuggis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0