En vanlig vecka

Nu har vi varit uppe i skövde sen igår och kom hem nyss. Min syster har äntligen fått komma hem från Thailand och både jag och bäsen fick massa fina presenter. Bl.a ett par fårskinnstofflor och bäsens första gosedjur, ett litet lamm!
Pappa och min andra syster firade sina födelsedagar idag så det blev både smörgåstårta och blåbärstårta idag.

Jag har under dagen haft en hel del sammandragningar och värk från ryggen. Man märker att det är något på G eller att det närmar sig. Spännande! Jag är ju inne i v 34 nu och för varje dag som går desto mer nyfikna blir vi. Den här sommaren kommer verkligen bli helknasig. Jag har ju min "målbild" uppmålad framför mig, och den innehåller solsken, en baden-baden och en liten bäbis som skall matas och skötas. Allt annat ska flyta på i lugn takt. =)

Jag har lånat Anna Wahlgrens barn bok av mamma nu, får se om jag ändrar min åsikt om henne efter att ha läst den.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0