Snygg fickparkering!

Idag skulle jag och magen in till stan och lämna deklarationen på skatteverket. Och när man ska parkera utanför finns det naturligvis bara fickparkeringsplatser kvar. som tur är är jag aldrig rädd för att fickparkera då Edin har lärt mig världens busenklasteknep för att lättare parkera. Så jag gör min parkering och känner mig nöjd. Jag hoppar ur och börjar traska på, då kommer en gammal farbror fram till mig med hakan i marken och utbrister: "Ja här har man haft körkort i över 50 år och kan inte fickparkera hälften så bra som du gör!!!" Tack farbror för din fina kommentar! Men ni andra får inte veta knepet, det är super hemligt och går bara i arv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0