Det blev kortslutning....

Idag trodde jag skulle bli en bra dag. Det känndes så när jag vaknade. Men jag hade fel, jävligt fel. För idag rann bägaren över, min hjärna överhettades, mitt tålamodsprack. Jag hade varit inne i stan för att köpa byxor till Vincent. Men det finns ju inga bra byxor till killar. Antingen är det jeans som är hårda eller ballongbyxor som ser helt muppigt ut. Jag vill has tights till min son, men det finns ju bara till tjejer. Så han fick tillslut ett par jeans tights från tjejavdelningen. Han va inte helt nöjd med att gå på stan så jag stressade till bilen och satte mig och ammade och flashade hela mig eftersom dumma jag hade en klänning som jag var tvungen att ta helt av mig för att kunna amma. Nice.
Sen skulle jag handla och orkar inte dra upp vagnen utan bär ungen genom affären, not nice. Bebis bajsar och det rinner överallt. åååååååååhhhhhhhhhhhhhhh sjuttielfte bajsblöjan den dagen.
Väl i bilen skriker han för att ingen tittar på honom och för att han får sitta ensam i baksätet, men jag känner inte för att stanna mitt på E20 för att trösta, så jag lägger foten på gasen istället, svänger in på V-bodarna vägen och det är nu det händer...............................
Det är väggbygge och bara en fil är öppen. Det är tomt så jag kör, men va faan händer. En äcklig pensinär med släp kör som om hans sista dag var kommen och kör in i filen när jag redan har kommit halvvägs. Är han blind eller? Tror han att han kan köra över mig? Jag stannar, han stannar. Han vill att jag ska backa tillbaka hela vägen så att HAN kommer fram!!!!!!!!!


skrikig unge ibak....äcklig pensionär


Jag drog ner rutan och skriker flytta på din din jävla åsne k*K du har hindret på din sida, du skulle väntat på din tur.

Hoppas det inte är en granne till oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0