Hinner jag borsta tänderna nu?

Ni anar inte hur mycket tid en liten bebis tar! I början skrattade jag och fattade inte va folk sa om att man aldrig kom ut och gick i morgonrock hela dagen. vincent va hur snäll som helst i början, sa inte ett knyst. Men nu... Nu ni skulle ni se och höra honom. Han har upptäckt att han har en röst, och den kan man använda så fort man inte ser eller hör mamma. Jag ska va glad om jag hinner använda balsam när jag duschar. Tandborstning har tyvärr blivit lite lidande. Man hinner ta tre vändor där inne med tandborsten, sen kallar bebis.
Jag längtar till den dagen då jag får föna håret för första gången, gå på toa riktigt länge, dricka kaffe i mer än 5 minuter osv.
Helt otroligt att jag faktiskt bakar bullar idag. Men känner jag Vincent rätt vaknar han exakt när jag ska rulla bullarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0