Odjur

Idag har jag varit på efterkontroll på MVC. Allt var bra, förutom att dom inte sytt ihop mig rätt =( Men det skulle tydligen inte göra något. Jag fick massa beröm att jag klarat förlossningen så bra trotts ett stort barn. Kändes skönt att få berätta sin syn på BB vården också.
Vincent är fortfarande superklänig och mammig. Han verkar aldrig bli mätt heller. Idag ammade jag honom i en timme och gav ersättning, tror ni han spydde sen! Men då va han mätt sen iaf. Jag har varit på bibblan och lånat en bok som jag läste lite snabbt hemma hos din Lina, Växa och upptäcka världen. Och enligt den boken är Vincent inne i en utvecklingsfas som gör honom till ett litet odjur. Så det är bara att bita ihop, det är snart över.
Inatt skulle jag få sova, så Edin gick upp för att ge ersättning. Men odjuret hade då bestämmt sig att det minsan inte skulle serveras ersättning. Han ville ha dom riktiga grejerna. Så det var bara att gå upp..... suck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0