Dipp och Topp

Julstämningen börja göra sig nävarande. Igår bakade jag 18.000 plåtar med pepparkakor och idag äter jag upp dem. Kvällens höjdpunkt har varit "på spåret" som äntligen är tillbaka. Ordning på torpet! Jag är vekligen impad av att paret Haag va så IQ berikade. Det visste jag inte.
Dagens dipp får ju då vara veterinärbesöket i morses. Vi hittade ett öppet sår under Tores "arm" igår. Han har blivit biten av räven eller vargen och hans tänder var i uslaste skick, så i januari ska han opereras. Han kommer ha huggtänderna kvar, resten dras ut. Stackarn! Han har fått penecilin och det fick vi trycka in i leverpastej och det slank ned =)

Jag tror Vincent har slutat gnälla också. Helt fantastiskt. Han börjar fatta att bara för att man hamnar på mage eller ligger på golvet är det inte för evigt. Mycket bra!
Helgen skall vigas åt träning för eventuellt så åker vi utomlands längre fram och där kommer man defenitivt inte träna.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Pepparkakor är så juligt. :P Brukar du baka med några annorlunda formar ibland?

2010-12-18 @ 16:39:16
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0