Ett tag sedan

Ja, idag var första gången jag öppnade datorn på ett par dagar. Har mest blivit facebooking från mobilen. Lillefisen är SUPER DUPER gnällig. Vi kan inte göra nått utan att han ska vara med. Jag menar verkligen allt. Jag har fått plocka fram babybjörn selen igen och måste bära runt på honom konstant. Kan ni fatta då att det inte blir mycket gjort. Han blir så förbannad också om han inte får som han vill. Idag fick jag slita bort min mobil ur hans små klor för han absolut skulle äta upp den efter att jag tagit ett kort på honom.
Det är inte lätt att behålla lugnet kan jag säga när ingenting hjälper. Och svårare är det nu eftersom Edin har börjat jobba. Faan va bortskämd jag har varit!
Jag hoppas verkligen att det här går över snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0