Härligt!

Nyss hemkommen från gymmet. Body Pump blev det idag. Känns så sköt i kroppen när man fått maxa ut. Till veckan hoppas jag få boka ett Indoor walking pass för det var ett tag sedan det blev av.

Imorgon ska jag och gnällbebis handla julklappar. Jag har fått tillbaka skattepengarna så nu vanka det julklappar till familjen. Påtal om gnäll....jag tror jag vet varför han gnäller så. Han har ju haft lyxen att ha både mamma och pappa hemma tills nu. Och den uppmärksamheten som han har fått finns ju inte längre. För nu på helgen är allt ganska OK när vi båda är hemma.

Vi bakade bullar igår efter att ha tittat på Jamie Oliver i stockholm. SJUKT goda tycker jag =) Vanlig bulldeg och så bakar man in blåbär med riven apelsin och socker i samt att man toppar med kokos och hasselnötter. MUMS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0