Julen är över och det är ett helt år till ...

img_0198 (MMS)

Julen är över och det är ett helt år till nästa. Jag kan inte hjälpa det men jag blir alltid lika stressad varje jul. Det ligger i mitt blod att alltid vara lite småstressad. Det kan min sambo intyga. Jag funderar på att avge ett nyårslöfte, att sluta stressa men jag vet inte om jag är mogen. Men eftersom jag både slutat röka och tränar tre dagar i veckan så får det nog bli det. Påtal om träning så måste jag nog gå till en ortoped. Det känns som om mitt bäcken inte har läkt sedan förlossningen. Som att fogarna inte gått samman riktigt. Nån som vet hur lång tid det tar? Nu ska jag käka kvällsmat. Kram på er allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0