Mysdag

Det är inte många knop denna skuta gör idag kan man säga. Medans Edin är jätte duktig och lastar av 3 kubik med ved sitter jag inne och passar brasan. Har börjat titta på filmen Walk the line, men gör en paus då jag varit ute och fotat lite. Vi har två rådjur som ligger och sover precis bredvid huset, och när vi går ut tittar de bara upp och bryr sig inte ens om att springa. Men när jag tog upp kameran blev det spring i benen. 
Imorgon är det jobb som gäller igen och jag jobbar hel helg för första gången på väldigt länge. Vi får se hur det går. Edin åker iväg i helgen på mässa och förhoppningsvis kommer han hem med en vagn till bebisen och lite andra roliga prylar. Titta på min gravidblogg så ser ni vilka saker jag är sugen på. 

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0