familjeliv.se

Familjeliv.se är en riktig skitsajt, enbart för alla löjliga forum som finns där. "Gravid symptom v2" "Har mitt foster dött?" "Vilken färg har ditt barns bajs?" m.m. Jag skriver aldrig nått i dem, men idag var jag bara tvungen. Under forumet "Usch för otrevliga barnvagnsförsäljare" Skriver en tjej att hon blivit dåligt bemött på Babyproffsen i Barkarby i Sthlm. Givetvis förljer en massa andra med och allt slutar med en ivrig diskussion hur sopiga alla barnvagnsbutiker är. Men det som fick mig att reagera är när tre tjejer beskriver hur en kille ser ut i en av butikerna och en skriver att hon borde vänta med bollträ på parkeringen på honom..... Äh.....fy faan vilken jävla idiot. Va tror hon att hon är? Hot är vad det är. Jag blir så ledsen. Finns det inget annat de kan göra? Dessutom är det inte alltid så lätt med alla gravidas hormoner i butik. Hur kul är det när de börjar störtlipa för att just den färgen inte finns inne i den bilstolen? Eller när man blir utskälld för att regnskyddet de köpte begagnat inte passar deras vagn?

Jag ska vänta med bollträ utanför signaturen Bratty´s jobb nån da......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0