Födelsedag

På lördag fyller jag år. Hör ni det alla som läser!!!
Jag har funderat på vad jag önskar mig och nu när man är till åren kommen får man bara önska sig saker som är nyttiga och bra att ha. Brukssaker helt enkelt. Så igår kom jag på den briljanda idén att jag ska önska mig en kajak av min son och Edin. Så jag börjadde surfa på nätet om vilken modell man ska ha. Jag insåg ganska pronto att jag inte kommer få en kajak. Vet ni vad en skitplastbåt kostar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Den billigaste jag hittade på blocket kostade 7900:-
I samma sekund som jag ser priserna blir jag skitsur. För min kära sambo äger en sådan kajak som har legat på ett lager i Danmark och ruttnat i 3 år. en kajak som han använt typ 3 ggr. Den kajaken kan säljas och betala en ny skitbrunn till huset. För helvete! det ligger en ny skitbrunn i danmark och bara väntar på oss. Dags att börja tjata om att få hem den då....

Jag önskar mig en potatisskrubbar-maskin istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0