Hipp Hurra Idag är det min födelsedag.

Jag fyller år i exakt 57 minuter till, sen är det ett helt år kvar tills nästa gång. Men den här födelsedagen va inte ett dugg lik de 26 andra födelsedagarna. För denna 27:e födelsedag så är jag mamma. Det känns inte alls konstigt ena sekunden och andra känns det super konstigt. Jag fick en "mamma-mugg" av min son och Edin idag. Jag ska dricka ur den varje dag har jag bestämt!
Sen fick jag en massa vuxen grejer: en brevlåda, en elektrisk potatisskrubbare och en takfläkt. Saker som är jättebra att ha som man aldrig kommer på tanken att köpa själv. Har lite problem bara med fläkten, på ovanvåningen är det bara 2 meter i takhöjd på sina ställen, och det är ju inte så trevligt att bli skalperad varje gång man går här. Vi får ha den på entreplan helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0