Missade att berätta

Jag sitter och läser igenom min egen blogg (knasigt) och inser att jag skrivit att vi ska till BVC för vägning och mätning, men sedan varit så oförskämmd att inte berätta hur det gick. Jo, bajsmaskinen har gått upp till 5656g och är nu 60 cm lång på sin 7 veckors dag. Och han ÄR verkligen en bajsmaskin. På två dagar har han bajsat upp ett halvt paket med blöjor, bajsat ned tre bodys, en sparkdräkt och ett par shorts, bajsat på mig och ett täcke och en kudde. Idag satt vi på ett café och jag skulle lite smidigt byta hans blöja medans han låg i vagnen. Men bajsblöjan var fylld till bredden och när jag var klar ser jag att det lyckats komma bajs på bordet. Mmmmm mysigt. Som tur var va det utomhus och vi va typ dom enda gästerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0