Über fantastich dag

Idag är det en sån underbar dag. Inte ett moln på himlen, fågelkvitter, jag slapp byta bajsblöjan, kaffe och bulle....osv. Men det är bara en grej som stör min perfekta dag, skatorna. Dom är många nu och de är jättenyfikna på hur vi bor. Jag har flera gånger mött dom i hallen jädra skit fåglar. Men nu har de även börjat intressera sig för Vincent. De sket ned hans vagn för ett par dagar sedan och jag har sett flera gånger hur de närmar sig vagnen för att kika på honom. Känns lite oroligt att ställa Vincent ute i vagnen när han sover för då lär jag väl inte ha något barn kvar sen.
Edin vill skjuta dom med luftgivär, jag vill skjuta dom med älgstudsare. Vi får se hur vi löser det hela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0