Ytterligare en seg dag

Att vara mammaledig kan verkligen vara skittråkigt. Så idag gav vi oss iväg till göteborg och mitt jobb. Känns udda att vandra runt på sitt eget jobb utan att jobba. Hela butiken känns ny på nått sätt. Massa nya produkter som man vill veta allt om. Vincent valde en badsits som gör att jag slipper hålla i honom när han badar. Min arm somnar typ varje gång och det var bara en tidsfråga innan min rygg hade gått av på mitten.
Så vi har testat den nu ikväll och Vince fattade galoppen på en gång så han började veva med sina små armar och ben som om han var elitsimmare, tråkigt bara att baljan är så liten att han slog i armarna i kanterna hela tiden.
Annars sitter vi mest och väntar på att Edin ska komma hem och laga mat till oss. Och ta hand om Vincent så jag kan forsätta måla taket i hallen. Sweet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0