Dåliga matvanor

Mitt matintag hitintills idag:

Frukost: Special K red berrys med mjölk och en kopp kaffe.

Mellanmål: Toblerone och kaffe

Lunch: Fryst köpepizza och toblerone

Mellanmål: Nyponsoppa med mandelpluppar

Kvällsmat: Vill jag inte ens tänka på, men det ligger en toblerone här.


Fattar ni hur svårt det är att göra bra mat när man är mamma och ensam hemma. Men vi äter inte bättre när Edin är hemma för han jobbar ju hela dagen och jag får inte mer tid över att laga god mat. Jag måste komma på en bra plan där jag kan få en timmes ledig tid varje dag så jag kan laga mat. Just nu passar man ju på att sova när Vincent sover för att ladda batterierna inför nästa amningsfight.

Kommentarer
Postat av: Lina

jag kan komma nån dag och passa vincent så du kan laga mat:-)

2010-07-01 @ 21:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0