Ensam hemma

Idag är det andra dagen jag och Vincent är hemma själva. Förra gången va det katastrof. TV:n och DVD:n brakade ju ihop så jag levde en hel dag i ett tyst rum eftersom jag inte kom någonstans då jag ammade hela dagen... Idag är det bättre. Man börjar lära sig hans rutiner. När han vill ha mat och hur långe han vill äta. Så nu sitter vi faktiskt på framsidan och njutar av det fina vädret.
Jag tror vi har fått ett väldigt enkelt barn. Det är sällan han skriker och gör han det är det för att magen knorrar eller att vi byter blöja på honom. Han sover på nätterna och vaknar bara två gången och vill ha mat, och de gångerna gråter han inte utan väcker mig med små gnäll och lite smackande med munnen.

Vårat sovrum är snart klart så förhoppningsvis flyttar vi in till helgen. Super bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0