Midsommar

Nu är midsommarfirandet över och det har varit trevligt. Min familj har varit här nere och det blev det klassiska sillbordet och grill på kvällen med maränschwiss till efterrätt.
Idag har jag mest ammat och matat känns det som. Det fungerar bra att ge ersättning, men matstunderna blir långa eftersom jag först ammar och sen matar. Men det tycker jag det är värt, för jag vill ju att han ska ha så mycket bröstmjölk som möjligt.

Idag fick Vincent bada ute på altanbordet och ligga och lufta sig efteråt. Och det va nog total lycka för hans det. Han hamnade i trans tror jag. Så det får vi göra oftare.
Idag fick vi också hjälp med gräsklippningen av min syster (tack Elin) så nu är trädgården jättefin. Och imorgon ska jag rensa ogräs....jippi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0