Klädångest

Efter att ha växt ur två par mamma jeans inser jag att mina trädstammar till ben mår bäst av att klä i tights. Tänk om tightsen inte fanns. Vad hade jag och alla andra gravida gjort då?
Just nu är mammatightsen från HM det bästa klädinköp jag någonsin gjort. 99:- och de passar till allt. Men nu  kommer nästa dilemma. Alla tunikor jag har köpt har blivit för korta. Min mage har skjutit ut som en raket att alla slutar åvanför4 rumpan istället för under. Hur snyggt är det då? "Lätt ordnat" tänker ni...."köp en större storlek dummer"..... Men NEJ, jag har fortfarande samma storlek upptill. Så nu blir det väl inköp av riktiga mamma tunikor istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0