Bakis!?

Idag har varit en bakisdag. Och NEJ jag drack inte alkohol igår. Men det känns lite i kroppen som om man vore bakis. Magen är inte helt överrens, man är trött och jättesugen på fet mat och coka cola!
Bebisen är jätte arg på mig. Vi var på 40 års kalas igår och jag satt ned länge och drack en massa alkoholfri bubbel, sen körde jag bil hem vilken är det dummaste jag kan göra enligt bebisen. Jag tror mitt bäcken trycker på h*ns huvud. Så i en timme och en kvart hade jag konstanta förvärkar, sammandragningar och en cirkusartist där inne. Mmmmmm mysigt. Sen sov jag som en kratta inatt också. Va nog uppe 8ggr och kissade eftersom bubblet va tvunget att komma ut =)
Idag var det upp tidigt och Edin och pappa har jobbat med sovrummet. Jag har servat med mat och underhållit Ferry Berry. Tur att syster följde med ned så jag fick åka och handla. Man måste ju ha bärhjälp nu förtiden =)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0