Choklad!!!

Jag är ingen choklad-tjej. Jag köper hellre smågodis eller chips, men ibland slinker det med en chokladkaka från affären. Då helst marabou med någon smak. Min favvo är frukt och mandel varianten. (Lite pensionärsvarning kanske) Men nu har jag hittat en ny favvis....Polka!!! det är hur god som helst och jag kan inte sluta äta. Jag måste åka och köpa en till idag. *hihi*



Idag har jag varit ledig och Edin har semester. Så för min del har det blivit mycket städning och matlagning. Edin jobbar vidare med rummet där uppe. Vädret har varit så tråkigt, allt började bra med solsken och 12 grader varmt, men nu har det spöregnat en tid och det finns inte så mycket annat att göra utan att vara inne och titta på TV.
Imorgon är det jobb igen och en dag närmare förlossning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0