Första lediga dagen

Idag är första dagen på min hela havandeskapspenning. Det är ju kristihimmelsfärd idag så allt har kännts som en lördag. Vi stack till stan för att titta på tapeter, men inget var öppet. Så det blev en tripp till jordnära för att köpa ståltråd. Jag ahr börjat med projekt sängmobil till bebisen. Mer om detta ser ni senare i bilder =)
Sen har jag också hunnit baka Leilas kolasnittar och havreflarn. Tanken är att frysen ska fyllas med kakor och bullar till sommaren så vi förhoppningsvis kommer ha massa besökande =) Risken är dock att jag äter upp allt innan.

Sen har jag blivit medlem på lovefilm.se för att fördriva tiden med en massa filmtittande. Jag misstänker nämligen att det kan bli några vakna nätter framöver och då kan det ju va bra att se på film =)


www.recept.nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0