Irriterande, provocerande

Varje gång Byggmax nya reklamsnutt kommer på TV måste jag hålla för öronen och titta bort. Jag klarar inte av den där karlen som pratar gotländska och inte kan uttala sitt eget jävla namn rätt. Han har ett företag som heter Tottes bygg, men det låter som han säger Tuttes bygg. Helevete vad provocerande det är!
Vad tänkte Byggmax med när man gjorde den här reklamen? "Ååhh hör ni vad han säger, det låter som han säger Tutte, den tar vi!"
Nej, detta är inte min kopp tee, men jag vet heller inte varför jag stör mig på namnet. Det låter bara så konstigt. Jag ser en enorm tutte framör mig som spikar och det går inte ihop.
Så...skönt att få avreagera mig lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0