Huvudvärk

Jag orkar inte med fart och fläkt längre. Idag har vi varit i GBG, gick på IKEA en kort sväng och sen ett snabbt besök på Babyproffsen. Jag var så trött sen att huvudvärken kom smygande och jag däckar totalt. Jag måste lära mig att äta rätt och i tid. För blir jag hungrig och inte får i mig mat så blir jag så trött och får huvudvärk. Hade sett fram emot att träna idag, men vi fastnade i bilkö påvägen hem. En timme tog det från backaplan till pellerins margarinfabrik. Så lagom skoj att sitta vrålhungrig i bilen då.

Vi har provat bilstolar i bilen idag, men det känns lönlöst att ha den i framsätet. Ingen sitter tillräckligt bra. Så Vincent får helt enkelt lära sig att sitta ensam i bak när jag kör.

Imorgon ska jag i alla fall komma iväg och träna, det blir zuma på lunchen och bodypump på söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0