Min älskade!

Tänk att man kan älska någon så mycket! Min lilla korv bebis Vincent. Det värker i mammahjärtat varje gång jag tänker på hur mycket jag älskar honom, MEN ibland är han sjukt jobbig. Som idag till exempel. Han VÄGRAR äta fast föda. Det har gått jättebra innan men just idag vägrar han. Gröt på morgonen bara totalvägrade han. Jag lyckades få i honom några få skedar genom att lägga gröten i barnmatsburkar. Då tror han att han får riktig mat. Sen fortsatte det när vi var på stan. då skulle han få riktig barnmat men det sket sig det med. Total vägrade.
När vi kom hem ställde jag mig och gjorde morot och palsternackapuré som är hans favvo rätt, men även detta spottade han ut. Tricket blev tillslut att blanda det med äpple och päronpuré. Jösses....vilken pers. Men det gick till slut. 1-0 till mig skulle jag vilja säga.


grinunge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0