Otur

Den här dagen som började så trevligt.... Mamma/bebis träff hemma hos en av mammorna. Jisses va allas bebisar växer! självklart gör ju Vincent det också, men man tänker ju inte på det på samma sätt.

Efter träffen åker jag till ICA för att köpa blöjor. På vägen hem dör plötsligt bilen, precis framför en rondell. Jag får igång den igen men nu går den inte mer än 20-30km i timmen. Hinner precis rulla in på en bensinmack innan den där igen. Det fick bli taxi hem. Jädrans skit!!!!!! absolut inte vad vi behöver just nu.

Men man får försöka se det positiva i allt.... inte för jag kan hitta något just nu, men det kanske kommer. Sa jag förresten att min "nya" mobil jag fick va trasig, så även denna åkte iväg på service. Grrrrrrrrrrrrr

Kommentarer
Postat av: Lina

Hallå....du kunde ju ringt mig så kunde jag kört hem er!!om ni va i krokarna alltså?

2010-11-03 @ 09:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0