Sömnlös bebis

Tillbaka på spåret igen. Vincent har varit sjuk och gnällig, nu är han bara gnällig. Han har utvecklat något slags vakenhets syndrom. Han VÄGRAR sova, och somnar han inte innan han blir övertrött är det kaos. Då ligger han som en sönderstressad kanin i sängen och flaxar med armar och ben. Hmmm....kanske dags att börja med rutiner?
Vi har varit hos Edins bror i Norge denna helgen. Fick lämnat alla julklappar och även köpt bilstol till Vincent. (den köpte vi naturligtvis i Sverige)
Vi kom hem sent igår så idag var man lite lätt seg, men det hindrade inte oss från julklapps-shopping. Vi drog till allum och handlade.
Imorgon blir det träning igen, hårdare än någonsin, på fredag är det julbord och ska jag kunna moffa måste jag träna!

Kommentarer
Postat av: whatshername

Fin blogg! :)



Läs gärna mitt senaste inlägg och tyck till, kanske bara jag som tycker att det är såhär? ;)



Ha en bra kväll!

2010-11-22 @ 22:57:08
URL: http://restlessheart.blogg.se/
Postat av: Cissi

Hur har din dag varit? =)

2010-11-22 @ 23:09:14
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0