Vaccination

5 månaders kontrollen innebär sprutor i benen. En i höger och en i vänster. Denns gången fick jag hålla i både armar och ben så att han inte skulle sprattla iväg. Inte lika mycket skrik denna gång vilket känns bra. Nu är det 7 månader tills nästa spruta *pju*
NTF var och hade info möte på BVC idag. En bra genomgång måste jag säga. Fick lite dåligt samvete över att vi inte bytt bilstol ännu. Jag vet ju att det är dags, men babyskyddet är bekvämt.
Jag fick ställa in träningen idag med. Vincent va så himla gnällig så det känndes bättra att vara hemma. Så nu är det hårdträning resten av veckan. Imorgon blir det MRL, torsdag indoor walking och fredag ZUMBA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0