Allt löser sig med en sup

I två dagar nu har jag haft en liten förkylningskänning i kroppen. Som om min kropp smittats av alla äckliga bakterier i Ullared. Tänk er bara va mycket virus och baciller som flyger runt i dom lokalerna.
Så jag tog en sup med jäger nu. Det känns faktiskt bättre, men vi får väl se imorgon.
Idag gick vi halva rundan i Lights in alingsås. Inte jätte impad måste jag säga fast det var första gången vi gick. Lite lampor här och där..... Tänk att folk skaffar sig en utbildning i att ljussätta.
Imorgon är det mammaträff igen. Det ser vi fram emot. Vincent längtar nog efter de andra bebisarna. Han fick låna en matsol av sin gudmor idag som vi invigde förut. Betyg MVG skulle jag vilja säga. Han fick blåbärsgröt och katrinplommon, och han satte inte i halsen en enda gång! Blåbär är mycket uppskattat just nu, tyvärr. Jag har redan blåbärsfläckar lite varstans.

Kommentarer
Postat av: Lina

kul att det funka! sen fick han inte låna den, han fick den, när han är klar med den kan ni använda den till nästa barn, eller slänga den, bara den inte kommer tillbaka hit:-D

2010-10-12 @ 09:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0