Besök i Göteborg

Vi har varit i göteborg idag och besökte sjöfartsmuseét. Vi resonerade så att efter att ha bott i göteborg i ett antal år utan att gjort en enda kulturell grej är det väl på tiden att göra det när vi flyttat därifrån.
Väl där blev jag lite tjurig. Jag va hungrig och cafét som fanns där tog inte kort, likaså biljettautomaten till parkeringen. Vi lever i 2010 och skiten tar inte kort, men samtidigt borde jag lärt mig vid det här laget att ha kontanter i plånboken. Skit samma, jag kommer aldrig lära mig. Jag lyckades iaf skrapa ihop till en macka och en festis.
Efter åkte vi ned till Vallgatan och gick på ett riktigt café som tar kort. Le pain francais närmare bestämt. Dom har byggt nytt på Vallgatan och det är verkligen super fräscht!
En snabb kik inne på mini-shop blev det också och HALLELUJA en barnklädes butik som har mer killkläder är tjejkläder! Jag hittade en jumpsuit från minirodini, men tyvärr ingen i Vincents storlek, så nu har jag beställt den på www.oiidesign.se istället.


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja väntan är lång men den som väntar på något gott... Tack!

2010-10-29 @ 08:26:18
URL: http://akeroe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0