Hårlös 2011

Seriöst! WTF! Jag tappar hår i stora tovor! Visst tänker ni tappar alla lite hår då och då, sommarfluffet är påväg bort, men NEJ jag lovar er, detta är något helt annat. Det ligger hår i drivor på golvet, min kudde har inte längre dun i sig utan hår. Vincent hostar upp hårbollar och til loch med katten kommer fram och frågar om jag inte ska sluta fälla snart?
Men nu har jag hört att det tydligen ska vara för att jag slutat ammat....enligt experterna på familjeliv. Så fort jag tror något är onormalt loggar jag in på familjeliv och genomsöker alla forum efter svar. Yeah right =)

Sen skulle jag vilje fråga alla varför man alltid hittar saker på stan när man igentligen inte ska hitta dem. Jag tog en supersnabb titt inne på scorett, mest för att fönstershopa, men där i ett hörn stog dem....dop-skorna. Tänk vad jag har letat men gett upp. Tänkt att skit samma, jag tar stövlar! Vilken tur man har ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0