Jag är förlamad utan min iPhone

Jag har varit utan min mobil sedan i tisdags. Det blir tre dagar. TRE ynka dagar, och jag kommer minst vara av med den i 17 dagar till. Jag känner mig halv utan den. Jag har fått låna Edins gammla SonyEricsson mobil, och den är ju sedan tidig bronsålder. Jag tror inte det finns internet på den ens. När jag har tre sekunder över och vill fippla lite tar jag upp mobilen och inser blixtsnabbt att det är lönlöst. Jag har en gång blivit van vid iPhone, då duger inget annat. Hur ska jag klara mig? Och blogga går inte från ericson mobilen heller!

Imorgon ska min syster följa med mig till sportlife och vi ska köra ett partypass! Lite blandning från allt möjligt. Igår körde jag MRL (Mage Rumpa Lår) Och det är sjukt effektivt, tyvärr har jag väldigt ont i mina knän idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0