Lite ledsen

Idag fick jag tillbaka min iPhone som varit på service pga en spricka i skalet. Jag fick en helt ny telefon (jippi) Men hade jag vetat det hade jag ju naturligvis sparat alla bilder och minnen som finns på mobilen. Detta är nu putts väck. sen fick jag betala 600:- på den jädrans skitförsäkringen som jag täcknade som har kostat mig skjortan. Jag hade lika gärna skitit i försäkring och tagit det på hemförsäkringen istället.
Killen i telenorbutiken var lagom serviceminded också då han sa rakt ut att han hade minsan ingen skyldighet att berätta för sina kunder om hur mycket en självrisk kostar eller att servicen kommer att innebära att man måste betala en självrisk. Jävla snorunge hade jag lust att säga. Hade jag vetat att jag skulle få betala 600:- hade jag aldrig lämnat in mobilen, sprickan kan jag leva med.
Sådan här sak gör mig faktiskt riktigt ledsen, kunde man inte hört av sig och frågat hur jag ville ha det? Dessutom står ju telenor inte högstupp på listan nästa gång man kan byta telefon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0