Min lilla familj

Jag och Edin träffades under de sämsta förhållanden kan man säga. Han skulle flytta till Danmark dagen efter och jag var i ett förhållande. (ett jävligt dåligt sådant) Men jag va full och crazy den kvällen och fick för mig att jag blev lite kär i den där norrmannen. Dagen efter var jag nykter men fortfarande kär.
Drygt en månad senare hade jag fixat en lägenhet och flyttade ifrån mitt X. Nu skulle man bara lura hit den där norrmannen också =) Och det gick! Ett år senare hade vi köpt lägenhet och vi kom på att lägenheter är fina om man är pensionär eller har artros (ont i leder) Vi ville ha mera gräsmatta och mindre grannar (inte dvärg-grannar alltså, utan färre) Vi köpte ett hus och med det blev jag gravid (allt enligt den svenska standardmodellen, bara volvon som fattas)
Och nu är vi en liten familj. Helt sjukt! Edin ska få fira farsdag här snart för första gången! Jösses, snart sitter vi på hemmet och spelar guitar hero och minns tillbaka hur det var när ni träffades =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0