När torkade du ur kylskåpet sist?

Jag gjorde det idag iaf. Hur tråkigt som helst, men ibland går det av bara farten. Av någon konstig anledning lät Vincent sig nöjas med att ligga i sitt babygym och hoppa i sin hoppgunga väldigt länge. Städ av köket och städ av bil hann vi med. Tur det, annars hade det grott igen här.
Och vill ni veta en äcklig grej.... gör inte rent tvättmaskinen om ni har känsliga magar! Usch säger jag bara. Den där gummiringen runt luckan var full med svart gegga och luddfiltret var fullt med brun/svart gelé.

Edin är ute och går långpromenad med Vince nu så jag har egentid. Då blir jag hellt tom i bollen. Så mycket som jag borde göra: sova, städa, tvätta, laga, rensa, plocka ögonbryn, måla nagalarna, men istället roffar jag åt mig ett paket med Ritz-kex och slänger mig i soffan och surfar. Gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0